To town and back

Så.. back! Gick ganska snabbt att lämna tillbaka scarfen, inga problem där. Så slank in på Partaj för att kika på lite kostymer till Halloween. Känner inte att jag vill lägga en massa pengar, men ändå vara lite rolig och klä ut mig. Hittade bunnyöron, med tillhörande svans och fluga. Kan ju vara fint och lätt att fixa resten av outfiten ifrån sin egen garderob. Men ja.. anspela på sex? Känns boring.

Vi får se hur det blir, tror att jag får finbesök av Hannie imorgon då hon är riktigt taggad inför Halloween och ville kolla utbudet själv. Så kan ju fundera tills imorgon iaf.

Ska om en timme börja gå emot jobbet, skönt att vara i tid och hinna landa lite innan man ska kasta sig in i kWh och rörliga priser åt höger och vänster :)

Hittade förövrigt riktigt läckra skor inne på Scorett när jag var inne där förut, är på jakt efter ett par ankelboots och dessa var perfektion. Ska bara finna ett utrymme i plånboken för dem.. Pappa? ;) Haha, skämtosido.

Nu ska jag återgå till mina clementiner. Verkar lite som att jag är besatt av julen.. julmusik och clementiner i drivor. Borde jag söka vård?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0