Smells like luck

Mmm, vilken skön dag jag hade igår. Vaknade relativt bra tidsmässigt, så jag hann sitta och äta frukost med mamsi och mysa lite med henne. Sen vid elva rullade bussen in som hade fraktat hit Hanna bandana och vi svepte in över staden. Hanna är knäpp,det är en sak som är säker. Hon köpte nämligen två olika maskeraddräkter. Knasgullan :)



Vi gick runt lite och kikade i butikerna och satte oss sen och fikade. Hann hem en kort sväng förbi mammas lägenhet innan Hannies buss rullade tillbaka hem och jag skulle dra mig emot jobbet.
Väl på jobbet så hann vi sitta och ringa i en timme max, innan hela systemet bara la av och vi fick höra att det var teknikstrul uppe i sthlm. Efter en timmes fika meddelade coacherna att de som ville fick gå hem och resten kunde stanna kvar för att göra jobbrelaterade saker.

Givetvis stannade jag, pengar är pengar ;) Vi fick gå hem lite tidigare och en stund efter att jag kommit hem så trillar mina älsklingar in och spenderade natten här.
Toppen dag med andra ord! :)

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka och äter smågodis under tiden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0