Christmas carols

Var tror det eller ej uppe med tuppen idag, pappsen ringde nämligen och väckte mig imorse vid halv nio. Vilken okristlig tid! Haha, not. Sängen lockade sedan, men bestämde mig för en lång promenad ut till Hansa City för att se hur lång tid det tog. Sedan dess har jag ätit frukost, rastat mammas doggi och nu lyssnar jag på julmusik och sminkar mig.

Hahah, jag vet att jag är knäpp. Men blir lugn och lycklig av julmusik, även två månader innan jul ;) På Ms dator finns tre superalbum med bara julmusik. Galet!

Tänkte gå en sväng in till stan nu och lämna tillbaka en stor scarf jag köpte för någon vecka sen. Känner att de pengarna kan läggas på något roligare. Sen blir det nog bara snabbt hem och släppa ut Joppe igen och sen vidare för jobb fram till klockan nio.

Skönt att ha hunnit med lite innan man ska jobba, annars blir det lätt att man bara går runt och slöar istället.

Nu ska jag finish the makeup.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0