Jumpin'

Gah, riktigt trött. Har sovit på soffan i typ två timmar, mmm skönt. Sitter och försöker plugga, noll motivation bara. Har en krönika kvar, ett filosofi arbete (major!) , ett psykologiprov och diverse fotouppgifter kvar. Komma till skott kanske?

Är himla sugen på att dra till gymmet dock, inte varit där sen i torsdags. Där kan jag rensa tankarna och svettas bort lite oro. Helt sjukt att vi slutar nu.. Tre fjuttiga veckor kvar. Och då är vi mer lediga än vad vi är i skolan. Torsdag, fredag den här veckan. Måndag, tisdag, onsdag nästa vecka. Och sista veckan är ju.. ja, sista veckan :S

Ska jobba på Lindex nu på fredag och lördag också, skönt att komma in i rutinen nu igen innan jag ska jobba där hela sommaren. Kul att träffa tjejerna också :)

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv. Plugg eller träning? Träning eller plugg? I-landsproblemen hopar sig.




Sa jag att jag var uttråkad? Mahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0