Surprisingly easy

Förberedde mig för ännu en regnig dag och kröp ner ännu lite längre under täcket. När jag väl tittar fram vid typ nio så strålar solen in igenom fönstret, nästan lite anklagande sådär. Jaja, jag ska dra mig upp. Gjorde det lite lättare att vakna till genom att göra en stor och god frukost. Havregrynsgröt med äppelbitar och kanel, till det the och Finncrisp med god ost. Så himla fin början på dagen, borde göra det lite oftare.

Sitter nu parkerad med min rumpa i soffan, datorn i knät och en kopp the i handen. Björne ligger och snusar sött bredvid mig :) Ska ta tag i alla dessa skolarbeten. Men skrev iaf klart krönikan igår, och ska nu sända i väg den. Skönt.
Bara plugg inför provet imorgon och det sista av filosofi uppgiften kvar. Idag iaf ;)

Så mycket tankar som borde snurra i mitt huvud, men jag tror att jag omedvetet trängt bort alltihop och lagt det någonstans långt bak i huvudet där de inte stör min vanliga tankeverksamhet. Bah, tröttsamt.

Blir Body Pump ikväll, kan ju inte slappa till bara för att balen är över, maha. Men är så trött nu åt alla håll och kanter att det känns mest lockande att krypa ner under filten i soffan och slötitta på Top Model. Ta tag i mig själv var det va? Slött, slött, slött.

Nu, filosofi! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0