Shopping spree

Blev en tripp till Kalmar igår i vanlig ordning. Skulle egentligen besökt Nkpg, men efter vissa dispyter på morgonen så blev det change of plans. Stack runt tolv dessutom, så tog det lugnt med en stadig frukost på morgonen (läs: gröt).

Köpte en hel del faktiskt, och försökte att inte vara så satans velig som jag alltid är. Fick med mig ett par jeans-leggings, en blåvit randig kjol, slappa jeansshorts, svarta byxor med hög midja och dragkedjor, en ljus kavaj och ett par heels. Hejdå tusenlappar! Men än ångrar jag inget köp, har annars en förmåga att köpa saker och sedan lämna tillbaka dem.
Ångrar dock att jag inte köpte ett par jeans på H&M som jag provade för några veckor sen. Svarta med snörning längs benet.. Kalla mig korkad.



Idag blir det plugg för hela slanten, inte ett dugg sugen på det nej. Men sånt som måste göras. Ska hem till papsen en sväng ikväll så han kan betala balavgiften. Ska kolla på klänningar på tisdag också, underbart.

Någon som känner att våren är påväg ? Peppar peppar. Men solen lyser iaf, och snön är borta. Jag känner att livet börjar återvända..

Förlåt för igår, Hanna. Kände mig dum som lämnade dig <3

Nu plugg, sen Pump? ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, jag låste in mig och var livrädd, nejdå gumman oroa dig inte för det ;)

Tack själv för en myskväll babe!

2009-03-01 @ 20:51:55
URL: http://hanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0