Here we go!

Dåligt, jag vet.

Iaf, den här veckan började alldeles utmärkt med några timmars jobb och sedan spenderades resten av dagen med Hännie. Fika på kaffehuset, lalla runt lite på stan i solen, och sedan en spontan promenad ner till havet där vi satt länge länge och bara pratade och mös. Gah, love you :)

Fortsatte lite sämre på tisdagen med att må illa och spy lite, min mage gillar inte att leva på endast godis och.. godis? Äsch, jag vet inte var det var. Men jobb blev det inget iaf. Drar ett streck över den dagen.

Onsdag, igår, var det jobb på förmiddagen och sen bara hem en snabbis och ut med hunden innan det bar av till stranden. Mötte Hanna (nej vi tröttnar inte ;) mohaha) och slängde oss ner på vår handdukar för att lapa sol. Dock tog våra rastlösa sidor över och när Carro kom över för att hälsa tog vi alla tre sälle bort till cafét för att inviga sommaren med lite kulglass. Satt och pratade en massa och märkte efter ett tag att vi nog hade missat ganska mycket soltid. Så drog bort och la oss igen, mysigt med musik och prat.
Avslutade kvällen med en kycklingsallad och premiären av Transformers med min man. Ja, han var lyrisk.

Nu har jag nyss varit ute på en runda med min lilla björn, han ligger helt däckad i soffan av all värme. Gulle :)
Börjar jobba vid två så funderar på att gå ut och gå en sväng, i MIN takt, inte snigeltakt som det blir med den lilla skiten.


Osminkad och promenadklädd. Sexy, huh? ;) moha


Alltid annars när man ska fota honom så flänger han runt, nu låg han där som en stoppad korv och tittade knappt upp. Solen är nog inte bra för honom.

Nu, powerwalk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0