Hard workwork

En hel dag ute hos mamsen, är helt slutkörd. Byggt, målat och ätit en massa god mat. Trevlans :) Har en massa tankar som snurrar i mitt huvud, men på det stora hela så är jag glad. Kanske t.o.m lycklig? Känner att det är svårt att komma upp till den där nivån av riktig lycka nuförtiden, men det är väl sånt som kommer.

Jobb hela kommande vecka, eller ja de sju kommande veckorna för att vara mer exakt. Blir nog trevligt, jobbar ju med sköna människor. Får se hur det blir härdanefter dock.. ska jag hjälpa eller stjälpa? Det är så lätt att vara på toppen och trycka ner, men ökar det mina chanser till lycka ? Nej, tror inte det. Kanske bättre om jag ger det ännu en chans. Pratar i gåtor, I know. Sorry ;)

Blir ivägtvingad till Maxi nu, mannen min ska ha mat till jobbet imorgon. Gah, komma på det tio minuter innan det stänger? That's my man..

So long! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0