En midsommarnattsdröm..

Färskpotatisen står och sjuder på plattan, gräddfil, gräslök, grillkött och massa chips och godis är nedpackat. Håret är nyduschat är luktar gott varje gång jag rör på huvudet, klänningen ligger framme på sängen och ute tittar faktiskt solen fram lite då och då.
Allvarligt talat så tror jag att dagen kommer bli bra, kanske jättebra, kanske okej.

Vi ska till en herrgård och fira detta års midsommar med ett stort gäng. Mina bästa vänner och min älskling ska med, tror inte att det blir bättre.

Och förresten, köpte en ny telefon idag. En pink, what else? ;) Haha. Marcus får ont i ögonen av att se på den. Hanna du vet vad jag menar, mohahaha.

Nu ska jag börja dona lite med smink och hår.
Sen ska jag ha en trevlig afton :)


Just det, håret är ju i igen. Haha, kunde inte hålla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0