Phu!

Så, hemma ifrån jobbet och jag känner mig lätt mörbultad. Och jag kan inte se fram emot morgondagen heller, för imorrn blir det att jobba 8-16. Och att jobba åtta timmar i butik är inte alls så lätt som det ser ut, du måste vara trevlig och på alerten trots gnälla och spydiga kunder. Och detta stående och springande hela tiden. Att aldrig få sätta sig ner..

Men jag klagar inte, det finns så mycket underbara kunder som förgyller ens dag. Som idag har jag haft flera äldre damer som tackat så hemskt mycket för all hjälp och sagt att jag varit söt som en docka. Man tackar och bugar ;) Då trivs man och glömmer att man har ont i ryggen och att en del gnäller.

Kan iaf inte säga annat än att jag längtar till helgen. Känner mig dock lite kluven, Off shore racet är nu i helgen men jag och Marcus bestämde oss för länge sen att vi skulle ta färjan över till öland tidigt på lördag morgon och vara där över helgen. Som jag mår just nu vill jag helst bara vila upp mig på öland, men vet att det är kul med mycket folk. Tough call.. Får se hur det känns på fredag, lär ju ha ändrat mig hundra ggr tills dess.

Hoppas att min man kommer hem snart, så vi kan laga mat. Åt några mackor vid elva tiden och har inte ätit sen dess, magen känns som ett hål. Blä :(

Tired

Nu ska jag ringa och hetsa Marcus att skynda sig hem. Tittade nyss ut och såg att det var grått.
Vart tog sommarvädret vägen?

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

solen tog sig en liten paus så att Hanna inte kunde göra annat än följa Julias ultimatum ;)

2009-07-01 @ 20:20:14
URL: http://hanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0