LOCKdown

För en gångs skull vaknar jag på solskenshumör och är pigg som en lärka och ser verkligen fram emot att gå till jobbet. Tills jag märker att jag har totalt lock för mitt högra öra. Pillar lite med en tops, men ingen förändring, förutom att det börjar göra skitont. Fuck. Fortsätter iaf med frukosten och att göra mig iordning, skiter väl i om jag hör lite illa. Men så ringer Marcus och jag berättar läget, han ber mig direkt ringa Ann, aka sjuksköterskan.

Hon i sin tur råder mig att spola öronen och att gå till en doktor, annars kan det blir inflammerat och allt vad hon pratade om. Så att börja jobba nu vid åtta var inte tänkbart, och min chef tyckte att jag skulle vara hemma och komma senare isåfall, beroende på när jag fick en tid. Bah!

Så nu sitter jag här med min överskottsenergi och ett pulserande öra, och nu börjar även det andra lägga av. Great!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0