Sugardaddy

Hemma efter middagen, och min mage är proppfull av kalkon och After eight. Seriöst, ställer man fram en sån kartong så tar den slut omgående, och de flesta chokladbitarna brukar hamna i min mage.

Tänkte fota lite när jag väl var hemma, men kameran var såklart urladdad. Inte använt den på hela lovet, och när jag väl ska ta lite bilder så är den död. Det gillar vi ;)
Är sjukt trött på de här jävla system kamerorna, ska köpa mig en fin digital istället. Lättare att hantera än att bära runt på de där stora klumparna.

Sofia, det blev inget Thailand främst för att jag inte kunde få ledigt i två veckor, och jag försöker iaf att sätta skolan först fortfarande. Men jag hade inte pengar till det just nu heller, så det blir nog någon annan tripp senare i vår. Dock utan det fina sällskapet :(

Ska sätta mig och läsa lite om hinduism och buddhism nu, så jag fixar det där mvg:et imorgon.  Fast det är lite svårt att koncentrera sig när världens sötaste ligger och naffsar på min tröja i mitt knä.



Lilla sudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0