Weekend off

Helgen har varit relativt lugn och skön faktiskt, mycket sömn och mycket gos. Som alltid när vi kommer i närheten av varann :)

Fredagen spenderades i Kalmar, på restaurang Kronan med hela min släkt ifrån pappas håll. Vi firade framför allt min farmor som nu i veckan fyller 75 år, men även min faster som just examinerat sig som socionom efter fyra års studier. Grattis grattis. Jag firade väl egentligen min kära far mest, som faktiskt fyllde år just i fredags. Men det fick vi absolut inte fira för honom. Så jag tänkte gå hem dit idag med present och blommor, för inte ska man glömmas bort bara för att min inte fyller jämt!

Hur eller hur så var det supermysigt att sitta och äta tre rätters med hela familjen, och mitt emot mig satt farmor. Jag träffar sällan henne och farfar nuförtiden. Och det blev väldigt påtagligt under kvällen när vi började prata minnen. Så tillslut satt vi båda och grät över våra efterrätter. Älskade farmor.

Anledningen till att det blev en lugn helg, var främst för att under fredags kvällen satte sig en stegrande värk i min mage. Hade ont och kramp i hela nedre magen, som även gick bak på ryggen och som gjorde att det var omöjligt att ta djupa andetag. Det var hemskt, och fortsatte även igår. Gnälligt blev det här.

Ska dra med Hanna på Body pump ikväll iaf, hör du det young lady?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0