Frost myself

Blev en lång promenad i snöovädret, höll på att frysa ihjäl och mitt hår började anta formen av istappar. När jag kom in såg jag dessutom ut som en koala runt ögonen. Tips! Gå inte ut i snöstorm med smink.
Var glad att mannen åkt på bio med some friends, hade inte velat att han skulle sett mig då. Ooops, breakup! Haha.

För att tina upp mina nedkylda lår tappade jag upp ett bad, slängde i en badbomb och bara sjönk ner i himmelriket. Efter en havltimme hade mina lår gått ifrån röda av köldskador till vackert russinformade. Yummie!
Har sen dess gjort lite allt möjligt, trodde att min promenix skulle hjälpa mot värken i min mage, men well I got it all wrong.

Satte mig ner nu vid tvn och upptäckte att skräck klassikern Scream går på tv4. Så det blir den nu, och kanske något att äta. Insåg att jag ätit frukost, fikat hos grandma's och ätit några nacho chips. Kan min värk ha tinywiny med det att göra ?

Är så tired nu, hoppas honey kommer hem snart och klappar min mage tills den blir snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0