Tuesday

Panikont i magen igår kväll, trodde jag skulle dö. Marcus fick sitta och torka tårar långt in på natten. Lagom trötta idag med andra ord. Men nu verkar det ha lugnat sig, at least for now. Ska kolla upp det här idag.

Nu på morgonen blir det möte med tjejerna ifrån kommunen, vi ska presentera resultat från vårt hälsoprojket på median. Kan nog bli riktigt bra, jag har så många idéer för hur jag vill att tidningen ska se ut. Ska sticka lite tidigare nu och prata med Stefan om det. Så var där nu, Stefan!

Ikväll blir det förhoppningsvis träning för min del och middag med baby. Kan nog bli bra :)



Gosar med bäbis :)


Nu ska jag blir klar med sminkningen och sticka iväg. Nu kör vi!
Grattis Malin, vi börjar bli gamla honey. Maha ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

ahh fusk vill med ju!!

2009-01-21 @ 22:12:03
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0