Tonight's plans

Ikväll blir det mys framför Let's Dance med Hanna och Luce. Lucia och jag ska mötas upp om ett tag och gå och handla lite godis och annat mums, sen tar vi en promenix ut till Mockebo.

Funderar på att ta en promenad nu innan vi ska mötas, känner mig lite rastlös. Men tycker så synd om bäbisen som får vara alldeles ensam så himla länge innan Marcus kommer hem ifrån jobbet. Bah, ska jag offra min hälsa för doggin, eller vice versa?

Nej, nu får jag bestämma mig! Fast The Hills rullar ju på tv nu.. Haha.


Tänker på dig, Sofia.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman, tråkigt bara att du får det att låta så negativt.. Som om någon har dött och det är därför du tänker på mig.. Men du kanske ser det som något negativt..

Ses i veckan.. Vilken dag passar dig? Puss

2009-01-10 @ 12:19:21
Postat av: Julia

Självklart var det inte menat på ett negativt sätt, hun :) vet inte, beror lite på när det är mycket i skolan. När för dig?

2009-01-10 @ 19:34:26
URL: http://juliee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tror det kvittar för mig, haha.. Spelar inte så stor roll.. I början kanske.. Puss

2009-01-11 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0