Thailand slipping through my fingers..

Sprang ner en sväng och solade sen iaf, det var riktigt skönt. Bestämde mig för att ta en dusch efter också, rakade benen, tvålade in mig och lät det varma vattnet rinna länge, länge. Hanna precis ur duschen och torka ur liten vatten ur håret, när det ringer på dörren.

Utanför står en hel kvartett, alla för att retas med mig. The real mission var att lämna ett par nycklar, men alla hade följt med in bara för att kunna säga "NU ÅKER VI TILL THAILAND!" Allt mitt välmående bara rann av mig.. Vi skulle också varit med på det planet :(



En tår kom sakta rinnande. Tack som fan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför ska ni inte med gumman? detta har du inte berättat.. Puss

2009-01-06 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0