Small words

Trött på mina huvudspöken. Önskar att det bara gick att blåsa i mitt öra och så flög de sin kos.
Ledsen att det inte blev någon skola för mig idag, men hängig var bara förnamnet.

Har sovit, vaknat, sovit lite till och sen tillslut tagit mig upp. Jävla vägg, jag puttade ju bort dig förut!

Nu är jag på benen, rör mig och andas. Bra kombo ;) Har suttit och pillat med mina media texter, vill att de ska bli perfekta. Vet inte om jag tappat stinget eller om jag bara inte har någon inspiration? Men nu börjar det se bra ut.

Gjorde hallon smoothie imorse, bara det gjorde att dagen blev lite bättre. Ska nog alltid börja mina dagar med det. Mums! Har sen dess sorterat tvätt, matat Johan och Jessicas kissar, varit ute med bäbisen, bytt lakan och bäddset i sängen. Nu funderar jag på att antingen äta en apelsin eller dammsuga. Hrm, otroligt svårt val..

Kommentarer
Postat av: Lucia

inte äta apelsin iaf Julia!!

2009-01-13 @ 07:17:27
Postat av: Sofia

åh tacktack, jag tror jag är 163! :)

2009-01-17 @ 13:47:21
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0