Pälspäls



Bestämde mig för att ta en promenix efter att jag ätit. Och förihelvetesjävlar vad kallt det var! Tack gode gud för min varma goa päls. Utan den hade min överkropp, som resten av kroppen, varit som en piggelin. Brrr. Väl inne i värmen så fryser jag fortfarande som om jag satt ute i snön.

Björne var förresten sjukt söt när vi var ute, han frös så mycket så att han stannade upp lite då och då, antagligen när han frös för mycket, och lyfte på ena tassen. Sen några steg till och så lyfte han på en annan. Lilla älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

ja det är sjukt kallt.. jobbar och driver min egna salong Volym och har 5 frisörer!

2009-01-05 @ 21:04:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

ahh tack jag har drivit salongen i 1,5 år, det går sjukt bra!

2009-01-05 @ 21:11:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0