January, 6th

Väcktes vid kvart i tio av en viss hund som ville ut och kissa. Så det var bara att masa sig upp och klä på sig. Vaknar som vanligt till av den kalla luften, och gick direkt in och satte mig vid datorn och började plugga. Blev ju inte så mycket av det igår. Får ett meddelande ifrån mamsen som bjuder mig och hun till dem för kalkonmiddag ikväll. Turkey, yummie!

Ska plugga klart innan dess och hunnit med en promenad i kylan också. Hoppas det blir en sån där effektiv dag idag, det gillar jag. Hade velat sola också. Men är ju redan rätt rödmosig av andra skäl. Nu jävlar Hanna, ska vi bli friska!

Nu, plugg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tell me about it ;)

hostar snart ut de inre delarna av mig, hoppas min medecin hjälper nu. NU ska vi inte vara sjuka mera! ;) Gott med turkey by the way .. vi ska ha kalas här hemma.

Miss you <3

2009-01-06 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0