Extreme makeover

Tankade ner ett avsnitt igår, minns hur jag alltid tittade på det förut när det gick på Kanal 5. Tycker om att se hur mindre vackra människor görs om och blir till en bättre version av dem själva. Mer skönhet åt folket!



Lite tvetydigt att jag sitter och glor på ett sånt här program när jag samtidigt sitter och skriver en artikel om hur media påverkar vår hälsa. Vinklingen är dessutom negativ. Hrm, dubbelmoral.
Försökte nyss ringa och boka in mig på releasen av nya det nya Body pump passet (läser du det här Hanna? ;) ), men insåg sen att de inte öppnar förrän vid tre. Vad är oddsen att det finns några platser kvar då, när passet är vid fem? Great.
Ska nog återgå till min artikel nu, kanske finner lite inspiration genom att titta på extreme makeover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0