Back and forth

Nu är vi åter back in the flat. Haft en bra dag, skönt att komma bort och bara vara vi. Men ja, alla har vi trouble in paradise sometimes? Massa svengelska, töntigt.

Köpte mig en fin semitransparent t-shirt, som jag tänkte ha till slitna jeans någon varm dag framöver. Köpte även en scarfs, som kändes väldigt fransyska-chic. Hade nog kunnat handla upp både mina och hans pengar idag, men behärskade mig själv. Fyller ju år snart ändå, så kan ju önska mig allt det där istället. ;)

Är så trött, mitt huvud håller på att trilla bakåt. Och folk ringer och tjatar om att vi ska hit och dit och vara sociala med den och dem. Tröttsamt. Vi som bara skulle ha en dag för oss, ta ett skönt bad, äta goda mat och bara gosa. Jo, jag tackar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0