Bright head


Butterkaka.


Städat. Eller snarare bäddat, diskat, torkat av och plockat undan kläder och grejs som låg framme på diverse ställen. Så himla duktig. Blivit himla effektiv, darling undrar vad det tagit åt mig, blivit värsta hemmafrun och springer runt och städar. Ska försöka att undvika att bli som Lucia, fucking maniac!
Lämnade in natur arbetet idag, skönt att ha det gjort. Ska sätt igång med Strindberg nu också, förhoppningsvis få det klart ikväll. Borde gjort bilderna med den analoga kameran under lovet, men har inte fått tid till att fota något passande yrke. Ska göra det pronto på lektionen imorgon, så jag kan börja anse mig klar med det där snart. Plugg, puh!

Skönt att träffa alla min stjärnor idag. På gott och ont. Trevligt att träffa min kära Malin, saknat dig under lovet gumman. Ja, lovet förresten. Gjort lite allt och inget, himla skönt faktiskt.

Nu ska jag sticka och handla kyckling och sallad, ni kan ju gissa what's for dinner tonight ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0