Yesterday, so far away

Igår var det hålligång hela dagen. Upp vid nio, hjälpa mamma med släpkärran och sen rulla iväg till Kalmar. Väl där efter en resa som kändes ovanligt kort (kan det ha med sällskapet att göra kanske?), hämtade vi den soffgrupp mamma köpt av en familj som hade en sån där 7 miljoners villa, ett stenkast ifrån Stensö.
Åh, jag vill flytta in där! Adoptera mig, snälla?
Sen skulle vi vidare för att hämta upp ett vitrinskåp hon köpt i någon liten boutiqe. När detta var avklarat var klockan rätt mycket, så det blev en sväng in på stan.

Jag har sån satans otur, för de skorna jag tittat på och bestämt mig för att köpa, de var satta på rean och slut! Nu hade jag även bestämt mig för att slå till på skinnjackan inne på MQ, tror ni inte att den är slut i 34:a när jag kommer? Jovisst.
Så vi begav oss till en skinnaffär, Fieschmans? Där hittade jag en sån klockren bikerjacka, 2000 kr och det var klart. Mjau! Marcus spontanshoppade en han med ;) ja, vi är lite lätt shopaholics. Men har man pengar så kvittar det ju.

Blev en sväng till H&M också, nöp lite i orkesterjackan som var med i Fredag den här veckan, men kände att den kunde få göra någon annan lycklig. Handlade lite annat skrot istället.

Efter vår shoppingspree mötte vi upp mamsen igen och slog oss ner på Harry´s, Ceasarsallad ner i min mage och jag var nöjd. Däckade i bilen hem sen, mycket trött.
Bestämde mig  sista stund för att hänka på min darling Hanna på fest, och sagt och gjort. Jocke och Ricke fick sig åter ett besök av oss donnor.

Runt halv två mötte jag tillslut upp min pojk och vovven som varit på vift och gick hem för att slumra till ett avsnitt av Supernatural.
Vaknade som vanligt nu vid nio, kan inte sova länge? Strange. Sleepingpills maybe.

Nu ska jag väcka mina pojkar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0