Quicky

Hello! Snabb uppdatering, kom just hem och ska strax iväg igen. Jobbade mellan 9 och 14 och sen möttes jag och Hannie upp för lite lunch i solen. Med buffé i magen traskade vi runt lite på staden, tog bort min manikyr som såg förjävlig ut nu. Usch. Handlade ett nytt lack, har faktiskt längtat efter att måla naglarna trots att jag tycker att det är trist.

Mötte sedan upp mamma och vi tre tog en fika, kan det bli mysigare? Lallade runt lite till innan jag nu drog mig hemåt. En snabbis ner i soffan och gos med älskling, och nu blir det nog en promenix eller en visit till någon vi tycker om :)

Ser fram emot helgen, blir nog till att festa med Malin M och hennes vänner i Kalmar på fredag. Kan nog bli riktigt trevligt med tanke på att det är Kalmarfesten nu fram till lördag. Kan nog bli bra :) Lördag är inte klubbat ännu, hänger lite i luften, men planerna smids.
Nästa helg blir det nog Sthlm, bil ska inhandlas i Uppsala och då är det klart att man trippar över till Hufvudstaden när man ändå är i krokarna.

Har drabbats av någon mystisk huvudvärk som kommer krypande var och varann dag, känns duktigt onödigt när man bara har en och en halv vecka kvar att knega. Kan inte värken vänta ?

Nu ropar mannen min, pussar var beställda :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0