Summerhot

My gosh vilken varm dag! Helt galet. Och jag är också galen.. för jag har inte spenderat dagen på en klippa vid havet. Nej jag följde med min mor till Kalmaret för att checka in hennes blivande lägenhet och fira att huset blev sålt igår. Wihu :)
Ångrade det där en stund, men sen vi myst  ner oss i ett par sköna fotöljer och käkat lunch i solen var jag nöjd iaf. Känner att jag är lätt besatt av Ceasar-sallader. Äter det vilken restaurang vi än är på. Knas.

Är så trött att jag snart stupar, men lovade mamsen en kaffe nere på Nilssons.

Var en duktig flicka imorse förresten, för trots min lediga dag gick jag ut och powerwalkade i 1,5 timme klockan åtta på morgonen. Den du! Okej, lite berodde på att hundrackarn ändå hade slitit upp mig ur sängen vid halv åtta, men jag kunde ju faktiskt ha lagt mig igen...

Nu måste jag springa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0