Since you've been gone

Phu! Damp för första gången på hela dagen ner i soffan, mmm skönt. Har haft en sån himla effektiv dag idag att jag själv är förvånad. Är för tillfället inne på min åttonde maskin tvätt, har dammat, dammsugit, städat toaletten, bäddat rent och vikt in all färdig tvätt. Och innan allt detta har jag hunnit med att springa in på stan en sväng, tackat tjejerna på jobbet för den fina sommaren vi haft ihop och lagt undan skorna med stort S.

Har ju som vanligt legat på latsidan med att blogga, så har ju egentligen en hel massa att skriva men det får komma lite om .
Det mest livsförändrande som har hänt är att jag har spontantatuerat mig. Har länge velat ha en rosett på underarmen a´la Sofie Rosensvärd, och så blev det. Så nu pryder en söt rosett min vänstra underarm, och det fick väl bli lite av startskottet på mitt nya liv.


Sofie Rosensvärds rosett.

Detta nya liv får vi ta i ett inlägg för sig, för mycket och för ömtåligt för att bara vräka ut såhär random i en simpel text.

Nu ska jag springa ner till tvätten igen, sen ska jag banne mig unna mig en uppfixning av naglarna och sen en promenad!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0