bringing sexy b.. ?

Så nu har jag spenderat lite drygt tre timmar på salongen, trodde inte att det skulle ta sån tid, men så blev det. Hade ju trevlig sällskap iaf ;)
Tänkte vara duktig och gå hem och ta kort med skolans fina Nikon kamera, så ni fick se håret. Men självklart var batteriet slut, så ni får hålla tillgodo med bilder ifrån mobilens kamera. Ujuj, sån höjdar kamera jag har! Hrm.
Är väldigt nöjd med håret iaf, blev fin färg och känns så sjukt lent nu. Marcus kommer älska det, eftersom att han alltid begraver fingrarna i mitt hår när vi ligger och gosar.

Tänkte även slänga med en bild på min dagliga mysoutfit bestående av shortsen jag skrev om förut och en gosig lila tröja. Men insåg att jag nog skickade fel bild, då den här mest visar mina sexigt otränade ben. Shooho! Men vafan, man kan ju inte räkna med resultat efter knappt en vecka.

 

Ni skymtar iaf shortsen lite där, motivet består mest av söta cupcakes, gulliga uttryck och apor a´la Paul Frank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0