Efter lite ... (några dagar gammalt, glömde publicera)

Efter lite slappande i soffan, galet skönt sex ;)... och några Center i magen så begav jag mig tillslut ner till gymmet iaf. Det blev bara en timme på Crosstrainern och lite magträning på det, men kändes som att det räckte efter gårdagens Bottom work och Body pump.

Nu sitter jag nyduschad i en gosig kofta och knästrumpor, borde nog egentligen vara hungrig men känner ännu inget sug i magen.
Tänkte gå över garderoben och se om jag hittar något att ha på mig imorgon när jag ska jobba på Lindex. Det är ju inte tvång, men de vill helst att man bär plagg som kommer därifrån när man jobbar.
Funderar antingen på den creme färgade spetstoppen, svarta neutrala jeans och svarta stövlar alternativt peeptoes i svart. Eller så tar jag mörkblå jeans och den ljusblå skjortan som även den är ifrån Lindex. Eller så.. bah, ointressant dravel.
Nej, nu ska jag plinga en gammal vän.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0