Ur balans

Ja, det är nog ett bra ord för att beskriva hur mitt tillstånd varit idag och igår. Men egentligen en hel månad tillbaka.. Orkar inte gå vidare in på det, känns så trist att berätta. Lika trist som det känns i mig när känslorna väller över.

Låter det här bli ett kort inlägg bara för att berätta att så är det. Och så har det varit. Men nu är jag trött på det. Så med det här inlägget så säger jag; ready, steady.. GO!
För nu har jag samlat energi och kunskap om mig själv, tillräckligt för att veta exakt hur jag ska gå tillväga för att förverkliga den rätta Julia. Den Julia som vill så himla mycket och faktiskt kan så himla mycket.

Tack, mig själv, för att du vaknade upp tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0