Uppe med tuppen

Herregud, vad gör jag uppe redan vid halv nio när jag är ledig? Jo.. jag är ju inte helt korkad som gått upp såhär dags, ska strax svida om till något mer påklätt, då mina sovshorts ifrån Paul Frank nog inte är helt accepterade att strutta runt i på stan, och sedan bege mig emot salongen.

På schemat idag står först och främst min tid hos Mia, som ska få mitt hår att bli sådär fint som bara hon kan. Sedan blir det nog till att städa lägenheten, plugga lite och såklart träna.

Borde absolut inte sitta här nu, då jag ska vara där vid nio och jag är omsinkad och sitter som sagt i mina sovshorts och bh. Ska springa och sminka mig nu. Uppdaterar senare, ev med bilder på hur håret blev!

Tack förresten, Rickard. Jätteglad att höra ifrån dig honey :) Hör av mig !

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0