Shoe addiction

Stack in till stan på lunchrasten med Luce, båda hade som mission att köpa skor.. En kvart senare kommer vi båda ut med kassar och varsitt barnsligt leende på läpparna. Gaah, så härligt livet är när man får shoppa!
Det enda lilla problemet var väl bara skorna jag köpte inte var de jag egentligen var ute efter, utan att par fucking skyhigh heels, fast ändå höstsko iofs, och istället la jag undan de jag hade planerat att köpa, tills imorgon.

Hrm.. ett par skor plus ett par skor, blir två par skor. Vilket visar att jag är skitdålig på att vara ekonomisk, trots att jag lovat mig själv att hålla i pengarna.

Slänger in en kass bild på klackarna, så får ni se dem bättre later on när systemisen är laddad och klar.



Din Sko, extrem höga, svart skinnimitation och snörning.  399:- (!) Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0