Inspiration

Vet att mina uppdateringar är av det mindre bra slaget, men orkar inte dra någon lång historia om allt som gjorts och sagts sen sist, så håll tillgodo.

Har varit i Sveriges epicentrum idag, Blomstermåla. ;) Dit åkte alla i länet som ska driva ett UF-företag under vårt sista år, för att gå på föreläsning. Trodde att det skulle bli riktigt långrandigt, men till min förtjusning var det faktiskt både underhållande och givande. Mycket skratt blev det då Piteå-bon Nicke som är "idékonsult" berättade om sin resa emot toppen. Hans historia inspirerade mig otroligt mycket och jag kom till vissa insikter efter föreläsningen. Skönt.

Vi åkte tillbaka hemåt runt halv fyra och var tillbaka i stan vid fyra. Då bestämde vi oss för en fika, och tog en promenad in till Coffee House. Satt ute i höstsolen och njöt med mina bästa vänner. Kan det bli bättre?
Vid fem hade jag tänkt gå på Body Pump, men eftersom att Hanna och jag satte igång med träningen igår och jag spenderade lite drygt tre timmar på gymmet, så har det resulterat i en ganska så saftig träningsvärk Shoohoo, ett bevis på hur otränad jag är. Greeat ;)
Men som den sanna träningsnarkoman jag i svunna tider en gång var, så bestämde jag mig nyss för att det nog blir en sväng ner till gymmet iaf. Crosstrainern, rodden och ev. calorieaerobic lockar faktiskt, trots att jag inte kan lyfta mina överarmar efter bl.a gårdagens boxning.

Kanske uppdaterar när jag kommit hem och ligger än mer ledbruten i soffan. Får inte glömma att äta idag bara, igår åt jag gröt och fyra knäckebröd på hela dagen. Sån superdiet för en sån träningsdag. :)

          




Nej, nu sticker jag och bränner lite fett. Puss hej, så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0