Glidarvecka

För att spinna vidare på inlägget jag postade igår, så kan jag ju bara meddela att efter en timme på crosstrainern och en kvart på rodden, så vägrade min kropp att styra stegen på aerobicsalen. Jag var totalt utpumpad! Gick hem och duschade istället.

Den här veckan har vi sammanlagt en lektion, och den var igår innan vi åkte på föreläsningen och kickoffen till UF. Detta innebär alltså att idag är jag ledig, imorgon har vi studiedag och fredagen blir även den ledig. Bah, jag älskar slappa veckor :)
Får väl dock ta och börja med uppgiften i Fotografisk bild och kanske även plugga lite till Engelska C provet som lär bli nästa vecka, men annars blir det bara Julia-saker som står på agendan.

På fredag klockan nio har jag bokat tid hos Mia, äntligen, för att ta ur löshåret, klippa och färga utväxten. Kommer bli riktigt skönt med tre timmar av skönhetstid.
På lördag blir det till att jobba på Lindex, vilket jag ser fram emot. Så himla sköna tjejer, känns inte alls som att jobba när man är där. Snarare en hel dag av tjejsnack och få gå runt och plocka med kläder, min passion. Och tro det eller ej, men Lindex har fått in riktigt fina stickade plagg. De har även chinos som jag har pillat lite på. Väntar även på att de ska få in ett par marinblå grova strumpbyxor för att komplettera med till alla svarta man har inför hösten.



Nej nu blir det till att äta frukost, min vanliga fiberberikade havregrynsgröt med en skivad banan och mjölk till. Gott och mättande ;) Sen sticker jag nog ner till gymmet, blir nog bara någon timmes cardio, ska ju dit ikväll igen med Hanna för att ge oss på lite tyngre träning. Core står iaf på schemat.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej vännen. Kul att se att du har börjat uppdatera igen:) Hoppas allt är bra med dig och att skolan och allt flyter på.

2008-09-25 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0