Vilken kväll!

Har verkligen haft en sån toppenkväll ikväll. Sminkrådgivningen, som mer blev en hudvårdsrådgivning och som förresten arrangerades av sminkmärket Mary Kay, var jättetrevlig och givande. Åkte dit med Hanna, Mia och Johanna. Tjejen som höll i det var trevlig och berättade massa intressanta saker man inte visste innan. Vi gick alla därifrån med varsin påse med produkter som vi köpt.
För min del blev det bara en foundation, men som verkligen var superskön på huden. Kändes inte som att man hade smink på sig. Hanna handlade hudvård och smink för över 1000 spänn, och eftersom vi fick prova allt under rådgivningen så visste vi ju att grejerna var bra.

Bokade in en personlig sminkrådgivning med vår konsulten vi hade för kvällen senare i månaden, då jag även ska dra med lite vänner och min kära mamma på en sån här kväll som vi fick idag.

Nog om smink! Vi fortsatte iaf kvällen in till Kalmar där vi satte oss på en mysig restaurang och beställde in en massa god mat. Trivdes sjukt bra och vi insåg att vi nog alla njöt av sällskapet då vi tillslut nästan var ensamma kvar på restaurangen. Vi drog oss tillslut emot bilen och hade en hemfärd fylld av skratt och skrik. Har nog träningsvärk i magen imorgon efter allt skratt.

Nu  har vi iaf en maskeradfest inbokad den 1 november, alltså Halloween helgen (eller?), som även är den helgen vi flyttar in i nya lägenheten. Ser verkligen fram emot det sjukt mycket.



Nu ska jag ägna mig åt min tidning en stund, för snart kommer min älskling hem och då vet man aldrig vad som händer... ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0