Sunday, oh sunday

Nu är vi hemkomna efter en middag hos min mami och hennes sambo. Blev jättegod mat och var skönt att tanka lite kärlek ifrån mamma. Jag är faktiskt ganska mammig av mig, haha.

Såg Gossip girl där, och jag tappade hakan i slutet. Antar att det var fler som gjorde samma sak. Okej, lite oskyldig amatörporr hade inte förvånat mig. Men dödat? Ojdå, Serena..
Har haft en skön kväll iaf, och nu ska jag ägna mig åt lite mer plugg. Känner att imorgon vill jag prestera på topp!

Tänkte lägga ut lite bilder ifrån igår, men insåg när jag började kolla runt att "nej, just det, mitt fotogalna tjejgäng hade ingen kamera med sig ut igår". Skandal, skandal! Jaja, ni får väl fantisera ;)

Imorgon blir det som sagt engelskaprov, sen har vi bara en till lektion och sen är det slut för dagen.

Nu, film med min älskling. Sen nanna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0