Onsdag

Försov mig imorse, trött som jag är. Det händer mig aldrig och jag får panik de få gånger det faktiskt händer. Men det blev bra sen iaf, kom till skolan och gjorde en stor fotouppgift i studion tillsammans med Hanna och Luce. Riktigt skönt att ha det gjort.
Vi fick sen reda på att resten av dagens lektioner var inställda, så vi begav oss in till stan för ett möte på banken angående UF- företaget. När det var avklarat satte vi oss på Coffee House för att käka lunch.

Hade med mig datorn och skrev klart krönikan, som jag alldeles strax ska skicka in till Ina och Malin för korrekturläsning. Skickade den till mamma nyss för att få lite åsikter, men den sega lilla gnun ringer ju inte upp!

Ska snart börja fixa mig inför kvällen, jag och min man är medbjudna till Steak House för att fira min låtsassyster Evelina. Grattis, till dig lillpluttan! :)

Hörs senare! Puss puss



Chinos, Filippa K. Linne, Marcus :) Skor, Din Sko. Kavaj, Lindex (den hängde med idag också)
Till det vit halsduk och ev. skinnjacka över.

Är så stolt över min fina pose, känns som en kopia av gårdagens bild ? Borde nog fixa ett bättre sätt att visa vad jag har på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0