Some kind of beautiful

Engelska provet kändes okej, och det kändes bättre än okej när vi fick sluta så fort vi var klara och när jag insåg att vi inte hade fler lektioner idag. Hrm, skolan blir allt slappare.. Konstigt. Men vem klagar? :)

Flickorna följde med upp i lägenheten och vi slog oss ner vid datorn och tittade på kissar och vovvar. Gash, jag blir galen! Vill ha det lilla pyret.. Han ska bli min. Luce visade även deras tilltänkta katter, den ena lurvigare än den andra och vissa hade ingen nos. Maha. Kattkrakar.
Lucia skulle hem vid halv två och jag skulle jobbat vid två, (märk väl att jag skrev "skulle") så vi tog bara en snabb kaffe och snackade lite skit. Sen när jag går ner till jobbet och ska lämna mina kläder och så, så möter jag en av tjejerna som jag jobbar med som säger att jag inte alls ska jobba idag. Blev lite småsur, men ska jobba på lördag iaf. Cash is king.

Nu ligger jag och lägger över alla bilderna ifrån kameran till datorn, måste lägga ut en annons på blocket om lägenheten, skulle gjort det för en månad sen. Typiskt oss. Vi flyttar ju om två veckor. Shit så fort tiden går!


Coffee House uteservering, favorit fågeln.

Ikväll blir det träning på gymmet med Hanna, ska bli trevligt, men känner nu hur jäkla seg jag är. Blir galen på att jag inte kan sova något. Lutar iaf åt box och core, ska bli riktigt gutt.

Nu ska jag återgå till mina bilder. Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0