Torsdag

Äntligen hemma! Idag var det riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen. Jag hörde regnet smattra utanför, det var kallt utanför täcket och det var kolsvart. Övervägde en kort sekund att stanna kvar i min älsklings famn, men tog mig i kragen och släpade mig upp.
Tur det, då jag både skulle fixa en massa med krönikan och intervjuerna till tidningen och ha möte med vår handledare för UF-företagets räkning. Dessutom klämde vi in en fotografering till tidning mitt i allt.
Så början av dagen blev rätt stressig, men efter att pratat med Ina och de ifrån redaktionen överröste mig med beröm för krönikan så blev jag lugnare och slappnade av. Resten av dagen blev väldigt slapp.. Vi intog Coffee House efter sista timmen då vi hade Fotografisk bild, (är någon förvånad att det var där vi hamnade?) det blev mycket snack och lite verkstad de timmarna iaf, haha.

Fick även veta att jag fick mvg på naturprovet, som jag faktiskt trodde skulle bli ett g, så blev sjukt lättad. Go, Julia! :)

Kom som sagt hem nyss, och vad hittar jag inte på bänken i köket? Jo, den nya Cosmo som jag såg hade kommit ut nu och sa att jag ville köpa. Det hade tydligen Marcus snappat upp och köpt den åt mig. Ååh, puss älskling!

Nu ska jag sitta under vår sköna pläd och läsa den, återkommer later.



Puss

Kommentarer
Postat av: Lucia

jag vill sitta bredvid dig i din långa soffa och äta pizza :D

2008-10-17 @ 07:28:13
URL: http://luuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0