Torsdag

Har haft en väldigt intressant dag. Skolan hade temadag och temat var "Under ytan", som ska ha för nytta att visa oss för- och nackdelar med att ha slutförvaret här i Oskarshamn. Dagen bjöd på smarta föredrag (vissa mindre smarta?), stå upp-komik och en het debatt.

Vi har spenderat större delen av dagen i aulan, sittandes i inte alltför sköna stolar, så min röv värker. Men det kan det ha varit värt, har faktiskt haft en ganska bra dag. Trots mitt ointresse för slutförvar eller ej. Förlåt, pappa!

Fick iaf sluta vid tjugo i tre efter lite prisutdelningar, och då kom Marcus och hämtade mig vilket jag uppskattade då jag inte är allt för kry. Ååh, vill inte bli sjuk nu!

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag, sen ikväll blir det film och lite mys med Mia & Jeppe och förhoppningsvis Jimmy.

Ska tvinga baby att följa med till djuraffären och kolla på hundsaker sen. Någon som har tips på fina koppel och halsband på nätet? Oh, vad den här lille krabaten kommer bli bortskämd. Två shopoholics till mamma och pappa. Haha. Längtar efter honom!

Sitter och dricker varm choklad nu, bästa boten emot halsont. Inte? Nja, det lindrar iaf för stunden.



Tänkte tagit en bild med Nikonen, men den var såklart inte laddad så kör återigen på webcamen i datorn. Skarpt alltså.

Nu mysa ner i soffan, med filt och mer choklad. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0