Tisdag

Hade sovmorgon imorse, men sängen lockade faktiskt mer än bloggen. Tyvärr, tyvärr. Än är jag inte beroende.
Kom till skolan i tid och går in till lektionen och sätter mig. Fler och fler droppar in och ja, sen är vi nästan halva klassen där. Men ingen lärare ? Efter en stund kommer något smart päron på att "ja, just det, den här lektionen fick vi vara var vi ville och plugga själva". Gaaah.. jag lämnade min sköna säng helt onödigt tidigt.

Men hade ju flickorna, så vi gick och donade lite med företaget och leverantörer hit och dit. Det behövdes faktiskt göras och nu har vi bestämt oss. ABC- killen är nog nöjd nu, men vi blir förhoppningsvis ännu nöjdare ;)

Insåg att jag glömt skicka iväg brevet om Cambridgeexamens provet till det där universitetet, så det ska postas nu, pronto! Har även ordnat med beställningen av skolfotona nu, så det är kirrat.
Har bara krönikan till Ina kvar att skriva, måste ta tag i den ikväll!

Nu ska jag iväg på en personlig grej och efter det blir det jobb på Lindex. Ska bli kul :) They need me! Maha.

Nu måste jag springa!



Har på mig ankelboots ifrån Vagabond, jeans ifrån Tiger, t-shirt ifrån Vailent (pojkvännens) och kavaj ifrån Lindex.
Till det röd megahalsduk ifrån H&M och secondhand väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0