Tisdag

God förmiddag kära bloggen! Har varit uppe ett tag får jag väl erkänna, men har styrt lite här i lägenheten och mött upp mamma för en snabbis på stan. Men är riktigt trött idag, skulle nog legat kvar i sängen ett tag till imorse.

Har fått sån himla värk i axlarna. Och hur sjukt det än låter så beror det nog på att mina tuttar har växt. Nu på bara en vecka har de blivit mycket större och är ömma och svullna. Gaah, inte önskvärt. Men Marcus klagar ju inte ;) haha. Beror isåfall iaf på att jag bytt p-piller.. Strange. Någon som upplevt samma sak ?

Nu som först äter jag frukost, men inser nu att det hade varit bättre om jag ätit lunch istället. Får nog slänga i mig några mackor också, hann ju bli skithungrig igår innan jag slutade jobba.
Måste springa och sminka mig och klä på mig också, så nu är jag nästan lite stressad!

Vill bara sända ett tack till mina kära läsare, antalet har för det första ökat radikalt och de snälla själar som skriver såna gulliga kommentarer är guld värda. Tack & tack.



Nu, smink! Pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0