Sum it up

Idag är jag riktigt trött, blev dåligt med uppdaterande igår, men det hanns inte med.
Spenderade större delen av dagen i kalmar, där vi fikade med min pappa och hans flickvän som vi mötte av en ren slump. Sedan åkte vi till Ikea för en kort visit och träffade Mia och Jeppe där.

Var sjukt trött i bilen hem, och var nära på att bli riktigt opepp, men när jag kom hem och vi började göra oss iordning så kom festsuget tillbaka. Vi skulle som sagt på 18-års fest i en lokal, och så blev det. Hade riktigt kul faktiskt, dansade rövarna av oss och det var välbehövligt. Var väldigt länge sen vi hade möjlighet att göra det allihop tillsammans. Så, tack för det Fia, och för att vi fick komma :)

Blev ett jävla liv senare under kvällen, men för mig är allt utrett. Hoppas det gick bra för min Luce.

Har inte sovit så länge, vi somnade inte förrens fyra, men kunde helt enkelt inte somna om nu när jag vaknade. Kände väl att engelska boken skrek efter mig i sömnen. Har Engelska C prov imorgon på morgonen, och ärligt talat så måste jag faktiskt anstränga mig för att få bra betyg i det här. Inte alls som engelska a & b där jag bara gled, nu är det allvar.

Nej, nu ska jag in och pussa på min sleeping beauty. Fast han lär bara dra ner mig i sängen och vilja få mig att somna om också. Lockande.. men otänkbart!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0