Over and out

Helt paj känner jag mig, men är iaf hemma ifrån jobbet och har fått i mig lite mat nu. Orkar egentligen ingenting nu, håller på att bli riktigt förkyld nu känner jag. Hela kroppen bara värker och jag är yr. Höll på att falla av en pall imorse när jag stod och plockade kläder på lagret innan öppning. Uscha..

Köpte en grape- färgad tröja, med ryggurringning på jobbet, innan vi stängde kassan. Har den på nu och den är faktiskt riktigt fin. Blir bra att ha nu i veckan, speciellt nu när jag fick veta att jag även jobbar torsdag och fredag. Nice.. katsching! ;)

Snart blir det att masa sig upp ur soffan för att komma på något att ha på sig, dresscoden är "casual, but dressed". Bah, jag vill ha mjukisbyxor på mig! Får se vad jag slänger på mig, uppdaterar om vad later.

Nu ska jag lägga mig och gosa i en varm famn.



Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt på dig mjukis bara va fan

2008-10-25 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0