Onsdag

Godmorgon kära bloggen!
Idag var det riktigt segt att gå upp, och som vanligt orkar jag inte duscha håret utan slänger upp allt i en knut på huvudet och tar i lite torrshampoo. Riktigt slö är jag.

Idag är det Projektarbetsdag, och eftersom att vi är så sjukt duktig och har gjort nästan allt klart så blir det för våran del bara ett möte med vår handledare nu vid nio och sedan ska vi bara pynta lite i vår monter. Så vi lär vara klara runt tio, halv elva. Hej Coffe House! Är vi lite smått patetiska för att vi är beroende av att dricka en massa kaffe och talktalktalk?
Nej, vi är tjejer.

Har inget annat inplanerat idag faktiskt, vilket är skönt. Då kanske det finns plats för träning ikväll, månne? Jaja, vi bestämmer inget, då blir det inte av, haha.

Killen som var här igår och kollade på lägenheten, verkade riktigt intresserad och förhoppningsvis får han den. Måste ju bara bli godkänd av hyresvärden. Men annars är det kirrat. Aaah, en sten lättade ifrån hjärtat. Men blir det inte så så står sju andra i kö efter honom för att komma och titta.. Så det blir nog inte så svårt ändå.

Nej, nu blir det frukost! Tredje dagen jag äter det nu :) om nu ett glas juice och en sån där liten yoggi yoghurt räknas ?



Maha, minen säger allt.. "Jag är kungen över Yoggi"



In action..

Självironi är en gudagåva.

Nu ska jag sminka mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0