ombytta roller

Minns ni när jag skrev att jag gick hem och städade lägenheten som en annan hemmafru för några veckor sen ? Sudda bort den bilden av mig och föreställ er mig nerkrupen i soffan, med datorn i knät och en godispåse bredvid och.. MIN MAN DISKAR!

Föreställ er en bredaxlad, skäggig kille med en diskborste i högsta hugg som står böjd över en massa disk och svär och gormar över att glasjävlarna inte diskar sig själva. Håhåjaja, jag säger då det.. Föredrar mig själv när jag trippar runt i mina high heels och med manikyren på plats, med en dammvippa a´la Fransk made i ena handen och en Cosmo i den andra.
Ohlala.. ;) tror bestämt att jag ska gå och ge min husliga man en klapp i rumpan för att visa min uppskattning.


Smaack på lilla rumpan där! (bootyn tillhör dock inte min man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0