Matmatmat

Slappheten tog över och min kvällsmat blev mackor. Är visserligen en mackoman, men idag hade jag velat ha riktig lagad mat. Kanske äter lite till med Marcus när han kommer hem  om hundra år.

Vänta, vad händer med mig egentligen? Jag blir bara hungrigare och hungrigare... har det med de förbaskade p-pillrena att göra ? Har nämligen bytt till ett nytt märke och med min otur skulle det inte förvåna mig alls.
Eller också har det med att göra att jag ätit två små korvar i bröd i skolan och inget mer sen dess? Lite mer logisk förklaring.

Jag är extremt sugen på chips just nu, ska nog tvinga mannen att handla lite när han kommer hem :)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0