Måndag

Godmorgon!
Har en stressig dag framför mig, och ångrar djupt att jag inte la mig i tid igår för nu är jag sjukttrött. Jaja, får skylla mig själv och min förkärlek för att sitta uppe vid datorn sent.
Börjar nu strax, så ska hoppa i stövlarna och skynda mig iväg. Tänkte bara säga hej först.

Blir Engelska C nu första timmarna, sen får vi tillbaka naturkunskaps provet (hejaheja!) och sen blir det att styra upp en massa med UF företaget. Klämde vi inte in ett möte på banken mitt i allt det här också ?

Sen ska jag baske mig hem till min sköna säng och nana någon timme. Kommer behövas om vi ska träna ikväll ;)

Nej, klockan springer iväg.. See ya!


Kommentarer
Postat av: Lucia

haha gumman.. sitter du uppe med din nya vän på morgonen med.

2008-10-13 @ 16:39:53
Postat av: Sofia

Hur gick provet gumman?

2008-10-13 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0