Måndag

Godmorgon! Nu är jag vaken och uppe, sitter med en kopp té bredvid mig och med inpackning i håret (återkommer till det). Har sån tur att jag inte börjar jobba förrens klockan tolv, både idag och imorgon. Skönt.

Funderar på om jag skulle ta en promenad eller sticka ner en snabbis till gymmet nu innan jag börjar, men det känns som att det blir lite snoigt. Vi får se hur det blir. Ska iaf till gymmet ikväll efter jobbet, då Marcus och jag kom överens om att sätta igång den här veckan. Mahaha, hört den förr?

Hade förresten en riktigt bra dag igår, först en tripp till Kalmar med Marcus & Jimmy. Stan hanns med, vi åt thaimat och avslutade med Ikea. När vi kom hem stack vi direkt hem till pappa och blev bjudna på mat. Visade dessutom bilder på vår doggy, och även han smälte precis som alla andra gjort när de fått se vårt lilla gull.
Avslutade kvällen med att titta på "Return to the Haunted Hill", med mina favorit flickor, Jimmy och Marcus. Mysigt, och det var sjukt skönt att gå och lägga sig och sova sen.


Vi gjorde ett stopp i Fliseryd och hälsade på svärföräldrarna och alla vovvar ;)

Min favorit, Jimmy.

Middag hos papi, efterrätten var det som lockade mig. Kladd. kaka.

Nu, frukost!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0