Wednesday

Godkväll får jag väl lov att säga. Klockan är fem och det här blir första inlägget för idag. Anledningen ? Mja, att jag legat halvt däckad i sängen hela dagen. Skulle ju börjat jobba vid tolv, men vaknar vid nio och är jätteyr. Går upp och tar en tablett och dricker vatten. Lägger mig sen i sängen hos min älskling. Runt elva ringer jag mamma och gnäller över min yrsel och hon säger att det går sånt nu.

So I called in sick till Lindex och här är jag nu. Sovit bort hela dagen och känner mig lätt mörbultad i mitt stackars huvud. För mycket sömn är visst inte heller så bra ?

Marcus lämnade mig nyss för att dra och kolla på en Kalmar FF match i Kalmar, så blir själv hela kvällen. Det kan bli skönt faktiskt, behöver plugga lite och samla mina tankar. Hur mycket jag än älskar att bo med min favorit så blir det lätt ganska intensivt.

Nej, nu blir det nog en promenad. Sjukt länge sen jag rörde på mig. As I always say, haha :)



Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0